Opgelost door Tele2: 24-8 Heb ik € 677,70 aanbetaald, bestelde bleek niet leverbaar en ik wacht nog steeds op het geld.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 335352
Gebruiker
P.L. Steenbrink
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het niet terugstorten van een aanbetaling na annulering bestelling i.v.m. niet kunnen leveren product.

De oplossing

Alsnog z.s.m. overmaken en niet toezeggen dat ik weer 4 weken moet wachten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P.L. Steenbrink
Datum
Uiteindelijke oplossing
Na plaatsen klacht binnen door mij gestelde termijn van 5 werkdagen bedrag alsnog (na 3,5 maand) terug gestort.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen