Klacht Tele2: 2de abonnement geweigerd met een reden die ik niet terug kan vinden tussen hun voorwaarden!

Klachtnummer
# 18041
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik wilde mijn 2 kinderen een abonnement van Tele2 cadeau doen met een Gsm die ze allebei het einde vonden. Ik via Ritel 1 abonnement eergisteren besteld en ja hoor deze kwam vandaag mooi aan, gistermiddag die van mijn dochter besteld maar kreeg vandaag steeds geen mail met een afspraak om ook haar gsm te laten afleveren. Mijn zoon die in de plaats woont waar een Ritel winkel is (daar de klantenservice van Ritel al gesloten was) om het na te vragen.Kreeg hij te horen dat Tele2 een REGELTJE heeft dat je eerst 2 maanden van het ene abonnement moet hebben betaald eer je een 2de kan afsluiten! Ik naar Tele2 gebeld, wat een duidelijke bandjes om te volgen waar je moet wezen en ik heb dan ook maar wat opties geprobeerd tot ik uiteindelijk een medewerker aan de lijn kreeg die het dus bevestigde! AHHHHH Wat is dit voor een waanzin, als ik nu een BKR registratie had of niet creditwaardig zou zijn zou ik dit kunnen begrijpen maar nu dus echt niet!! Nou Tele2 MIJN BROEK ZAK AF met jullie REGeltjes

Gewenste oplossing

Het abonnement accepteren daar ik niet 1 kind blij wilde maken maar 2 kinderen!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen