Klacht Tele2: 4 jarig telefoonabonnement

Klachtnummer
# 20398
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hallo,

Ik dacht dat ik bij tele2 goed zat. Maar dat valt toch wel effe tegen.
Ik heb 27 dec. een sim only van 300 belminuten voor € 6 afgesloten. Alles liep perfect. Maar net afgesloten en mijn toestel ging rare kuren vertonen. Nu 1 maand verder heb ik tele2 benadert of het sim only abonnement niet overgezet kon worden naar een nieuw abonnement met een gratis toestel. Ik wilde nl de blauwe samsung galaxy s3.
Het meisje wat ik aan de telefoon had ging het navragen en kwam terug met de mededeling, dat het mocht, maar dan moest ik wel 4 jaar betalen.
Sorry, maar zo'n onzin heb ik nog nooit gehoord. Dat is het toestel helemaal niet waard. Als je uitrekend 4 jaar € 36. Belacherlijk en schandalig.
Ik had toch wel gehoopt dat tele2 wat klantvriendelijker zou zijn. Ik sluit uiteindelijk een nieuw en duurder abonement af. Waarom moet ik dan 4 jaar duur betalen!!!

De oplossing

Als ik een sim only heb afgesloten en ik wil daarna een duurder abonement met telefoon afsluiten, moet dat toch mogelijk zijn. Normaal duren abonnementen 2 jaar en nu moet ik 4 jaar betalen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen