Klacht Tele2: 4 weken geen internet Tele2

enesc

Ik ben al ongeveer 7 weken bij tele2 als internet provider voor mijn thuis netwerk. Ik heb sinds dag een tot iets meer dan 3 weken geen internet verbinding gekregen. Na talloze gesprekken en 3 afspraken met monteurs en engineers is dit probleem opgelost voor ongeveer een week. Nu heb ik hetzelfde probleem nogsteeds en Tele2 biedt geen reële oplossing aan. De laatste monteur die langs is gekomen heeft gezegd dat de lijn is doorgeknipt vanwege een of andere werkzaamheden (waar wij ook nooit een bericht / waarschuwing over hebben gekregen!) en dat zij hier niks aan kunnen doen. Dus nu wachten zij op een antwoord van KPN.

Ik heb in totaal 4 weken geen internet gehad en volgens de website van de consumenten bond is 3 weken al een redelijke termijn voor de provider om met een oplossing te komen.

bron: https://www.consumentenbond.nl/juridisch-advies/internet-bellen-televisie/overstappen-opzeggen-verlengen/provider-opzeggen

Overeenkomst opzeggen ZONDER afkoopsom van een heel jaar.

Ook een klacht indienen over Tele2?