Klacht Tele2: 4070 en Appsclub

Klachtnummer
# 140463
Gebruiker
wollersheim
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds deze zomer worden er telkens bedragen van €3 op mijn factuur van Tele2 geboekt. Ik zou lid zijn geworden van een Appsclub. Door de vakantie had ik dit pas laat in de gaten en eerst dacht ik nog dat het kwam door internetgebruik in het buitenland.
Inmiddels heb ik contact opgenomen met Tele2 en die zeiden het uit te zullen zoeken en hebben inmiddels gezegd dat de fout bij mij ligt. Ik zou me ergens lid van gemaakt hebben.
Maar ik ben 70 jaar en ik speel echt geen spelletjes op mijn telefoon en ik heb me echt nergens op geabonneerd. Het totale bedrag ligt boven de € 200 en ik voel me behoorlijk bedonderd.
Wat kan ik hier tegen doen. Immers, ik kan het tegendeel ook niet bewijzen.
Het heeft iets met het nummer 4070 te maken geloof ik.

De oplossing

Terugbetaling van dit gestolen geld.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?