Klacht Tele2: 7 maanden lang door TELE2 ON HOLD ofwel aan het lijntj.

Azeez

" On Hold "
Dat is de term die Tele2 geeft aan mijn probleem.

Na jaren lid te zijn vond ik de aanbieding van GSMWEB.NL op 16/07/2016 te mooi om m'n neus voorbij te laten gaan, €35 voor 300 min + internet of €45 voor onbeperkt bellen en een dikke vette bundel + de S7 edge en een VR bril.
Meteen besteld en afgewacht, de status van mijn bestelling werd netjes bijgehouden en uiteindelijk werd mijn abo. Verlengd en kreeg ik jawel de S7 thuis maar dan zonder de edge.
Foutje kan gebeuren dacht ik, nu heb ik snel gereageerd om binnen 7 dagen het toestel netjes terug te sturen en de bestelling te annuleren. So far so good..
Maar dan belanden we op het vlak van de ICT "systeemtechnisch" was het een probleem om mijn verlengde abo terug te zetten naar de oude status om vervolgens deze te verlengen naar de correcte bestelling.
Na tientalle mailtjes en telefoontjes naar beide partijen is mijn probleem na 7 maanden nog steeds niet opgelost !
Betaal ik voor een toestel die ik nog niet heb ontvangen maar
TELE 2 verwijst me naar GSMWEB en vice versa, ik heb maar contact opgenomen met de Consumentenbond die me adviseerde een klacht te schrijven en het geschil aan te kaarten.
Wanneer TELE 2 je probleem niet kan oplossen zetten ze je ON HOLD wat ook een andere term is voor aan het lijntje..
Wanneer men eens meer zou investeren in hun IT wat de problemen van al hun klanten zou doen verminderen zou dat beter zijn, echter kiezen zij ervoor om dat geld te stoppen in dure commercials en posters die steeds mij herinneren aan hun onkunde.
Nu zit ik al jaren vast aan Tele2 en kan ik om een systeemtechnisch probleem niet weg..

Niet omdat het moet maar volgens Tele2 omdat het kan !
Dus DENK na voor je overstapt !

Met een vriendelijke groet.

A Amzil

Mijn abonnement stop te zetten
Mijn nummer te behouden zodat ik heel snel naar een betrouwbare provider kan overstappen.
De 7x €17 dat betaald is voor een toestel dat ik niet heb ontvangen terug te storten.
De excuses mogen ze houden.

Ook een klacht indienen over Tele2?