Klacht Tele2: Aanbieding fox sports wordt niet door tele2 geleverd maar wel aangeboden

Klachtnummer
# 131317
Gebruiker
evertje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb 12 sept een aanbieding gekocht via foxsports.nl
Daar heb ik tele2 als provider aangevinkt en de aanbieding (1 jaar 20eu) genomen. Ik heb hier een bevestigingsmail van.
Na ruime tijd wachten heb ik tele2 gebeld. Deze zeggen mij dat ze dit pakket niet leveren en dat ik een andere aanbieding kan nemen (1e 3maanden 12.50eu en daarna 25eu)
Ook moet ik hiervoor mijn contract veranderen en een nieuw jaarcontract voor afsluiten.
Ik heb met 4 mensen van tele2 klantenservice gesproken en krijg 4 keer hetzelfde aangeboden. Niemand weet waarom deze aanbieding op internet staat terwijl ze hem niet leveren en het lijkt niemand wat te kunnen schelen bij de klantenservice.
Ik baal hiervan want ik wil voetbal kijken en wel zoals ik heb afgesloten.

Ik heb op het tele2 forum mn verhaal geplaatst maar niemand van tele2 heeft nog gereageerd.
Hoe kan dit? En hoe kan dit opgelost worden?
Ik zit te denken aan overstappen naar een andere provider.

De oplossing

Ik wil graag mijn aanbieding zoals ik die besteld heb en zoals deze nog aangeboden wordt.
Niets meer, niets minder.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen