Klacht Tele2: Aanmaningen voor een reeds lang betaalde factuur, geen reactie op klachten, maul en telefonisch

Klachtnummer
# 79998
Gebruiker
A
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Goedemiddag,

Ik heb tot op heden geen reactie van u of uw incassobureau ontvangen over een nota die reeds lang betaald is door mijn dochter en waarvan u mij steeds aanmaningen stuurt.

Mijn dochter woont sedert een jaar in Finland, de adreswijziging is diverse malen doorgegeven aan Tele 2.

Het telefoonabonnement dat zij had is gestopt in juni.

Er wordt geld terug gestort.

De nota uit augustus is keurig op tijd betaald aan Tele 2 vanuit een Finse bankrekening.

U heeft zowel per post als per email een afschrift ontvangen betreffende die betaling.

Over deze gang van zaken is geklaagd bij Tele 2.

Mocht u niet reageren, dan beschouw ik deze zaak als te zijn afgehandeld en wens ik geen post meer van u te ontvangen. Bovendien ben ik geen relatie van u, maar ik word wel lastig gevallen.

Gaarne uw reactie schriftelijk

Gewenste oplossing

Niet meer worden lastig gevallen plus afhandeling van de zaak

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen