Klacht Tele2: Abbo afgesloten door betalingsachterstand?

Frelor

Ik ben sinds 4 jaar klant van tele2 Mobiel. Zowel via de website als via de door hen gelanceerde App kan je je belstatus en je factuurstatus nakijken. Bij beide staan alle facturen op betaald. Dit houdt ik altijd goed in de gaten om problemen te voorkomen en ook om te zien of ik nog binnen mijn bundel bel.

Vandaag ben ik eenzijdig afgesloten door Tele2 omdat er een betaalachterstand zou zijn. Ik heb hierover gebeld en aangegeven dat de informatie op hun website waarbij in kan inloggen alles staat op betaald.

Zij geven aan dat dit niet onder hun verantwoordelijkheid valt en dat zij dus niet aansprakelijk zijn voor foutieve weergave en de problemen die ik als klant hiervan ondervindt.

Dit is niet de eerste keer dat ik in de clinch lig met hen en nu wil ik mijn abonnement opzeggen. Dit staan ze pas toe als mijn verlening is afgelopen. Dit zal juni 2014 zijn. Ik ben het hier niet mee eens.

Ik wil dat ze mijn abonnement opzeggen.

Ook een klacht indienen over Tele2?