Klacht Tele2: Abbonement GSM gedeactiveerd zonder geldig reden.

Klachtnummer
# 276672
Gebruiker
Awin
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn huidige gsm abonnement door tele2 is beëindig zonder enige reden!!!
ik heb de klantservice van hun gebeld en zij hebben geen geldig reden gegeven. Het antwoord van hun was heel onduidelijk.Bij het heractiveren van mijn sim kaart, wordt ik gevraagd om privé informatie( maandelijkse inkomen, hypotheek kosten, etc.) Ze geeft geen duidelijke reden waarom deze informatie nodig is. Ik vind dit super raar en er werd tenslotte ook heel onvriendelijk gesproken tegen mij.

De abonnement loop netjes tot 2 jaar. Tot nu heb ik 15 maanden netjes betaalt en mijn huidige situatie qua geld zit niet slecht. Ik begrijp niet waarom het ineens gedeactiveerd wordt.

Gewenste oplossing

Netjes teruggebeld worden en situatie netjes uitleggen. Tenslotte nog even onderhandelen over het reactiveren van mijn simkaart. Dat verdien ik wel.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen