Klacht Tele2: abonnement, na opzeggen ten onrechte geïnd

Klachtnummer
# 74033
Gebruiker
Osewoudt
Datum
0 reacties

Details

De klacht

15-11-13 abonnement tele2 schriftelijk opgezegd per 1-1-14
19-2-14 brief van Tele2: “voorkom dat je wordt afgesloten”
20-3-14 brief inc.bureau Bos; moet betalen; 22,88=0.17rente+40,00inc.=63.05
27-3-14 brief aan Bos; niet mee eens; verzoek dossier te sluiten
28-3-14 brief aan Tele2; verbazing inz. Incasso
17-4-14 brief van Bos; Tele2 kan niets vinden dus betalen 63.05
29-4-14 brief aan Bos; idem als 27-3
19-8-14 brief Bos na 4 mnd!; Tele2 nog steeds niets vinden, betalen 63.05; ook nooit bevestiging van tele2 op brief 28-3 ontvangen; dus dat tele2 altijd alles bevestigd?
28-8-14 contact met cons.bond Mw Meindertsma; juridisch kans niet groot te winnen ivm niet aangetekend opgezegd; advies voorleggen klachtenkompas
28-8-14 brief aan Bos; blijf niet mee eens en klacht voorgelegd klachtenkompas

De oplossing

1. acceptatie opzegging per 1-1-2014
2. eventueel bereid 1x abonnementsgeld te betalen, gezien uitleg van Mw.Meindertsma, maar zeker geen incassokosten
Voor mij meer een principe zaak dan een geldkwestie.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen