Klacht Tele2: Abonnement 3 weken onterecht geblokkeerd !!!

Klachtnummer
# 197643
Gebruiker
Pascal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bij deze wil ik mijn ontevreden uiten over de zogeheten medewerkers van de zogeheten klantenservice van tele2.
Er werd mij gevraagd om een openstaande factuur te betalen om afsluiting te voorkomen.
Vervolgens gereageerd op de mail dat ik deze factuur allang voldaan had. Mark van tele2 klanten service vraagt om de betalingsbewijs te sturen naar betalingsbewijs@tele.com. Dit dezelfde dag nog gedaan en alsnog is mijn abonnement afgesloten.

De oplossing

Activering van abonnement

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen