Klacht Tele2: Abonnement dat niet kan worden stopgezet

Bas de voogt

Ik heb al sinds maart contact met jullie over mijn abonnement dat sinds februari te lang doorloopt. De oorzaak weten jullie niet hiervan, maar wel hebben jullie mij al minstens drie keer gegarandeerd dat jullie mijn abonnement hebben stopgezet en dat ik al mijn geld dat ik teveel heb betaald terug kan vragen.

Toch kreeg ik elke maand weer een factuur binnen en mocht ik voor de tienduizendste keer contact zoeken. Uiteindelijk iets van mijn geld teruggekregen, maar bij lange na niet alles (26 euro terwijl ik al meerdere maanden 40 euro voor saus naar jullie overgemaakt heb) en toen ik hier naar vroeg, gaven jullie geen antwoord maar werd er simpelweg nogmaals bevestigd dat ik 26 euro terugkreeg.

Gisteren wéér een factuur binnengekregen, deze keer van 8 euro, dus ik heb geen idee waar jullie mee bezig zijn. Wel weet ik dat ik dit bedrijf helemaal zat ben en dat mijn volgende benadering niet meer via een klachtenformulier is.

Ik wil dat het abonnement NU stop word gezet, dat ik dit zelf kan teruglezen zodat ik zeker weet dat het jullie gelukt is en dat ik ALLES wat ik teveel heb betaald terugkrijg.

Dat ik niet op tijd aan de bel heb getrokken de eerste twee maanden is mijn schuld dus ik vraag daar ook geen compensatie voor, wel eis ik dat ik mijn geld dat ik in de maanden maart, april, mei (40 euro per maand, 120 euro totaal) en juni (acht euro) direct terugkrijg.

Ook een klacht indienen over Tele2?