Klacht Tele2: abonnement geannuleerd

Klachtnummer
# 200050
Gebruiker
Mvhduc620
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Nieuwe klant.
Na veel bellen wilde mijn verbinding maar niet tot stand komen.
Op advies van telefonisch medewerker het abonnement geannuleerd en er zouden geen kosten zijn zei hij omdat er geen verbinding is geweest. er zou een retourdoos gestuurd worden, deze is tot nog toe niet aangekomen.
Nu krijg ik een rekening van maar liefst €128,-!!!
En blijkt het abonnement ook niet geannuleerd te zijn

Daar komt nog bij dat zij mijn vorige provider Online niet opgezegd hebben ( ik heb hen daarvoor opdracht gegeven), dus moet ik die ook betalen!

als klant blijf je bellen en er wordt niets geregeld, voel me onmachtig en kan dit niet betalen.

Marian van Holland
1781CD 22

De oplossing

Ik wil dat het abonnement en de daarbij behorende rekening alsnog met terugwerkende kracht wordt geannuleerd

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen