Klacht Tele2: Abonnement niet beëindigen

Klachtnummer
# 639943
Gebruiker
N.T. Kloot
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Mijn abonnement is op 3 maart 2022 beeindigd, email zou na 6 maanden beëindigd worden. Dit is niet gebeurd. Heb al meerdere keren hierover gebeld, maar de email gaat nog steeds door

Gewenste oplossing

Email stoppen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen