Klacht Tele2: abonnement niet opgezegd bij vorige provider

Klachtnummer
# 138299
Gebruiker
Piet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb rond juli 2015 bij Tele2 via internet gemeld als nieuwe klant.
Op de site heb ik duidelijk de datum ingevoerd per 1 oktober 2015.
Ik heb ook aangekruist dat Tele2 bij online gaat opzeggen per 1 oktober 2015.
Ik heb zelf bij online ook doorgegeven dat ik per 1 oktober 2015 geen klant meer ben van Online.
Tele2 gaat heel vroeg de lijn activeren en berekend de kosten niet vanaf 1 oktober maar per 29 juli 2015...... (dit probleem is deels opgelost..)
Ondertussen berekend online de abonnementskosten door en daarom heb ik online gebeld. Ze zeggen dat ik Tele2 moet bellen om de abonnement op te zeggen. Het is toch erg raar!!!
Vandaag vrijdag 13 november om 13 uur heb ik gebeld naar Tele2. Ik moest heel lang wachten, de klanten service van Tele2 (vrouwelijke) zei iedere keer, even kijken, weer even kijken, weer even kijken.... naar minuut of 10 moest ze mij in de wacht om meer informatie te verkrijgen... daarna zei ze dat ik zelf online moet bellen om op te zeggen.

De oplossing

Oude lijn bijn online opzeggen en de kosten voor rekeningen nemen....
- De klant niet van de kast naar de muur sturen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen