Klacht Tele2: Abonnement opgezegd maar blijft doorlopen!

Klachtnummer
# 134861
Gebruiker
samiranogwat
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 22 juni 2015 heb ik contact gehad met een medewerker van Tele2. Ik wilde namelijk mijn abonnement opzeggen, deze zou verlopen per 23 juli. De medewerker was naar mijn mening erg opdringerig met het feit dat ik mijn abonnement niet moest opzeggen. Blijkbaar is mijn abonnement uiteindelijk NOOIT beëindigd. Hierdoor heb ik meermaals tevergeefs contact met Tele2 proberen te leggen, maar ik kwam nooit door de wachtrij van de klantenservice heen (+-50min. in de wacht). Inmiddels heb ik al zeker 11 keer contact proberen te leggen, ook een klachtenformulier ingevuld waar niet op is gereageerd! Ik heb vandaag een middag vrij genomen van werk om dit op te lossen, maar ik kom nog steeds niet door de wachtrij heen. Dus ik heb 3x een terugbelverzoek ingediend op twee verschillende nummers, maar telkens als ik op wil nemen dan verbreekt de verbinding? Ik heb nu alweer een klacht ingediend, waar waarschijnlijk niks aan wordt gedaan.

De oplossing

Ik wil graag van mijn contract af. Verder uiteraard een restitutie van de onterecht geïncasseerde facturen. Mijn belkosten horen ook vergoed te worden en een coulance vergoeding gezien het feit ik hier al zoveel tijd, moeite en geld in heb moeten steken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen