Klacht Tele2: Abonnement opzegging lukt niet na meer dan half jaar!

Brunt

De toestand met TELE2 dateert al van 8 september 2015, mijn kleinzoon Jan Steinz zei toen het abonnement bij Tele 2 op. De aansluiting was in het huis waar hij woont Bickersgracht 24 (mijn huis), het maandelijkse bedrag werd van mijn rekening afgeschreven. In een brief van 08.09.15 wordt het opzeggen van het abonnement bevestigd per 07.10.15. Daarna is nog maanden lang dit bedrag van mijn rekening afgeschreven, ik storneerde dat steeds. Mijn kleinzoon heeft vele malen gebeld en gemeld dat abonnement was opgezegd. Antwoord, het komt in orde. Op 21.03.16 kwam er een brief van Bos Incasso waarin wij werden gesommeerd om 83,71 over te maken. Gebeld met klachtendienst Tele2. Zou worden uitgezocht op 05.04. brief ontvangen waarin stond dat abonnement op 11.04. was beeindigd. Ook nog een boodschap op voicemail van klachtencentrale, het was in orde. Op 27 april digitaal factuur van 49,82 t.w. abonnementskosten en eenmalige kosten.Absurd! Alle correspondentie kan ik opsturen. Lidnr.04287088

Dat het nu echt ophoudt, dit wordt een soort nachtmerrie.

Ook een klacht indienen over Tele2?