Klacht Tele2: abonnement stopzetten/ pauzeren in verband met verblijf van 6 maanden in het buitenland is niet mogelijk

Myrte

Voor een stage ga ik vanaf september 2016 een halfjaar naar het buitenland waar ik geen gebruik kan maken van mijn tele2 abonnementen. ik zou dan dus moeten betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken. ik heb verder geen problemen gehad met tele2 maar ik zou hier wel graag een oplossing voor willen krijgen. Ik heb tele2 gebeld en zij komen met de oplossing dat ik een afkoopsom kan betalen van 400 euro wat ik ten eerste veel te duur vind en ten tweede zou dat betekenen dat mijn abonnement helemaal wordt afgesloten dus dat ik bij terugkomst er ook geen gebruik meer van kan maken.

Mij lijkt het een goede oplossing om de einddatum met bijvoorbeeld 6 maanden te verlengen en de abonnementen tijdelijk stop te zetten zolang ik in het buitenland verblijf zodat ik geen dubbele kosten hoef te maken.

Ook een klacht indienen over Tele2?