Klacht Tele2: abonnement stopzetten/ pauzeren in verband met verblijf van 6 maanden in het buitenland is niet mogelijk

Klachtnummer
# 173341
Gebruiker
Myrte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Voor een stage ga ik vanaf september 2016 een halfjaar naar het buitenland waar ik geen gebruik kan maken van mijn tele2 abonnementen. ik zou dan dus moeten betalen voor een dienst waar ik geen gebruik van kan maken. ik heb verder geen problemen gehad met tele2 maar ik zou hier wel graag een oplossing voor willen krijgen. Ik heb tele2 gebeld en zij komen met de oplossing dat ik een afkoopsom kan betalen van 400 euro wat ik ten eerste veel te duur vind en ten tweede zou dat betekenen dat mijn abonnement helemaal wordt afgesloten dus dat ik bij terugkomst er ook geen gebruik meer van kan maken.

De oplossing

Mij lijkt het een goede oplossing om de einddatum met bijvoorbeeld 6 maanden te verlengen en de abonnementen tijdelijk stop te zetten zolang ik in het buitenland verblijf zodat ik geen dubbele kosten hoef te maken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen