Klacht Tele2: Abonnement wordt niet stopgezet

Klachtnummer
# 350874
Gebruiker
M.E. Kater
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Abonnement per oktober 2018 stopgezegd, maar afschrijvingen gingen door. na telefonisch contact zegde Tele2 mij toe het abonnement nu correct af te sluiten en alle bedragen terug te storten. Wat blijkt: ik krijg nu zelfs betalingsherinneringen.

De oplossing

Stopzetten goed doorvoeren, afschrijvingen annuleren en ten onrechte afgeschreven bedragen per direct terugstorten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen