Klacht Tele2: abonnement

Klachtnummer
# 100118
Gebruiker
Diba
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een 2 jaar contract vanaf 2013 bij tele2. Van de week belde ik om te vragen wanneer de einddatum was toen is er tegen mij gezegd 18 april omdat ik verlenging had gevraagd in december 2013 vanwege me gestolen toestel. Ik ben overgestapt naar vodafone en die vragen de heletijd nummerbehoud aan en julliewijzen het steeds af. Ik heb 4 dagen achter elkaar gebeld en mij werd er gezegd er staat een fout in het systeem. Vodafone heeft 4 keer aangevraagd en 4 keer is het afgewezen. Vandaag na 4 dagen krijg ik te horen dat het toch 17 juli einddatum is terwijl er ook 18 aril staat. Nu heb ik een abbo aangevraagd vanaf 18 april bij vodafone omdat tele2 zo geloofwaardig klonk. Omdat het de schuld van tele2 is hoor ik alleen aan de telefoon "ik kan alleen sorry zeggen" nou wat kunnen we hier aan doen?! Na 4 dagen te bellen en 3 dagen zelfde verhaal gehoord is er vandaag dit gezegd.

De oplossing

Er staan 2 datums in het systeembij jullie, 17 juli 2015 en 18 april 2015. Jullie hebben zelf mij wijs gemaakt dat de einddatum 18 april is dus heb ik een andere abonnement aangevraagd en dat wil ik graag dan ook krijgen. En dat mijn contract bij jullie dus 18 april op stop wordt gezet omdat er bij jullie een fout in het systeem zat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen