Klacht Tele2: Abonnementsgeld door Tele2 nog steeds niet vergoed

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 160220
Gebruiker
Hsederel
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 4-12-2015 heb ik mijn abonnement bij Tele2 opgezegd. Ik ben overgestapt naar een andere provider. 23-12-2015 ontving ik een email van Tele2 waarbij werd vermeld dat men €10,09 naar mijn bankrekening zou overmaken ,er was 1 week teveel ingehouden door Tele2. Helaas werd er niets overgemaakt. Gebeld met de klantenservice, het zou in orde komen. Afwachten, helaas nog steeds niets na 3 weken. Klachtenformulier ingevuld en opgestuurd. Weer geen reactie. Nogmaals gebeld met de klantenservice, binnen 3 werkdagen zou men mij bellen. Weer niets vernomen.

De oplossing

Het zou heel fijn zijn als Tele2 eindelijk het tegoed van € 10,09 naar mijn bankrekening zou overmaken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Hsederel
    Datum
    Het bellen met de klantenservice van Tele2 wat ik diverse keren heb gedaan heeft niets opgeleverd. Uiteindelijk heb ik mij via Facebook negatief uitgelaten over Tele2 en mogelijk heeft dit geholpen. Na 3 maanden heeft Tele2 ervoor gezorgd dat het tegoed uiteindelijk aan mij is uitgekeerd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hsederel
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen