Klacht Tele2: Abonnementsgeld door Tele2 nog steeds niet vergoed

Hsederel

Op 4-12-2015 heb ik mijn abonnement bij Tele2 opgezegd. Ik ben overgestapt naar een andere provider. 23-12-2015 ontving ik een email van Tele2 waarbij werd vermeld dat men €10,09 naar mijn bankrekening zou overmaken ,er was 1 week teveel ingehouden door Tele2. Helaas werd er niets overgemaakt. Gebeld met de klantenservice, het zou in orde komen. Afwachten, helaas nog steeds niets na 3 weken. Klachtenformulier ingevuld en opgestuurd. Weer geen reactie. Nogmaals gebeld met de klantenservice, binnen 3 werkdagen zou men mij bellen. Weer niets vernomen.

Het zou heel fijn zijn als Tele2 eindelijk het tegoed van € 10,09 naar mijn bankrekening zou overmaken.

Hsederel
    Het bellen met de klantenservice van Tele2 wat ik diverse keren heb gedaan heeft niets opgeleverd. Uiteindelijk heb ik mij via Facebook negatief uitgelaten over Tele2 en mogelijk heeft dit geholpen. Na 3 maanden heeft Tele2 ervoor gezorgd dat het tegoed uiteindelijk aan mij is uitgekeerd.

Hsederel

Ook een klacht indienen over Tele2?