Klacht Tele2: Abusive charges for calling within the EU

Klachtnummer
# 291772
Gebruiker
Laguado
Datum
0 reacties

Details

De klacht

I am client since Nov. 2017. I was never informed that calling a mobile/land number in France/Germany will cost almost 1 eur/minute. That is a ridiculously high cost and I would like to be charged a normal price. Calling from France (during a trip) to NL is included in the plan, but calling from NL to France is 1 eur/min. Dutch government and the EU should not allow such abuses from phone companies. Maybe I will not get my money, but I am likely to go to another operator.

De oplossing

I want to receive refund of the abusive charges per minute to France/Germany.
Or charged normal tariffs.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen