Klacht Tele2: Activeren van simkaart gaat al ruime maand fout omdat nummerbehoud is geannuleerd.

Klachtnummer
# 181409
Gebruiker
Van der Tuuk
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 26 juni heb ik een abonnement besteld met nummer behoud dat op 11 juli zou ingaan. Dit werd tot drie keer toe uitgesteld tot 12 augustus. Ondanks dat jullie nog niets voor mij gedaan hebben, is wel de automatische incasso gestart. Inmiddels heeft mijn oude provider de simkaart gedeactiveerd en zit ik dus zonder werkende mobiel. Aangezien ik net als vele andere Nederlanders geen vaste telefoonlijn meer heb, ben ik nu al 2 weken telefonisch niet bereikbaar en beschik ik ook niet meer over een internetverbinding op mijn mobiel. U begrijpt dat dit in de huidige samenleving voor erg veel overlast zorgt.
Ik heb al tweemaal via de lifechat gepoogd om een oplossing te krijgen voor mijn probleem. De uitkomst verschilt echter steeds. De ene keer is mijn nummerbehoud geannuleerd en de andere keer wordt mij gezegd dat de Simkaart niet is geactiveerd.
Bij mijn vriendin gebeurde precies het zelfde en hebben we 2 maanden moeten wachten op een oplossing.

Graag zsm een oplossing dit maal.

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk (dus niet weer 2 maanden van elke dag moeten bellen waarbij de schuld elke keer ergens anders wordt gelegd) activeren van de simkaart en de geboekte abonnement kosten terug storten. Ik ga pas betalen als het abonnement werkt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen