Klacht Tele2: Administratie zooitje bij Tele2, klant staat in de kou!

Jaconas

Eenmalige toestel bijbetaling verkeerd verwerkt door tele 2, hebben zij mondeling toegegeven. Hierdoor schijnbaar in Tele2 systeem betalingsachterstand. Online in mijntele2 staat alles op betaald. Ook zijn alle facturen betaald. Op onverklaarbare wijze afgesloten geweest. Na veel communicatie en uitzoekerij gelijk gekregen aan weer aangesloten. Aantal weken later brief van BOS incasso over zelfde onderwerp. Ondanks dat ik niets te maken heb met BOS toch hen betalingsbewijzen verstrekt. Weken later wederom een mail van BOS dat betaling verwerkt was maar er nog toestel abonnement betalingen misten. Klopt niet, is nog steeds zelfde verhaal. Alles is betaald en heb ik bewezen. Bij Tele2 kom hè niet verder dan tel.desk, krijg de mededeling dat ik maar zaken moet regelen met BOS. Maar ik heb helemaal niets te regelen. Op verzoek om escalatie, case behandelaar of leiding, krijg ik alleen maar antwoorden dat het zo niet werkt. Ook eerder al een mail gestuurd met hulpvraag aan CEO van Tele2, nooit antwoord op gekregen. Via masanger berichten en mails van Tele2 is meerdere malen kenbaar gemaakt dat ik gelijk heb en Tele2 het oplost. Betaling was reeds november 2016 voldaan, afsluiting was maart, BOS incasso brief in April, BOS incasso mail in Juli.
Tot op heden geen idee of opgelost. Met alle gesprekken, uitzoeken van betalingen, schrijven van mails naar BOS/CEO/klachten systeem Tele2, alle ongemakken van afsluiting en overgeleverd aan incasso organisatie ben ik helemaal klaar met Tele2. Ik heb op geen enkele wijze nog enig vertrouwen in deze organisatie.

Erkenning van fout met een Sorry. Oplossen van systeem/administratie fout en ontbinden van contract per omgaande.
Ik heb geen vertrouwe meer in Tele2 en wil nooit meer klant van hun zijn!

Ook een klacht indienen over Tele2?