Klacht Tele2: Afgesloten?

Yentl

Beste,

Vandaag kwam ik erachter dat ik afgesloten ben bij Tele2, tot mijn verbazing. Ik heb gebeld met de klantenservice en die vertelde mij dat dit kwam omdat de betaling te laat binnen is.

Dit vind ik bijzonder, aangezien er op jullie brief staat dat je binnen 2 weken na uitgifte van de brief moet betalen. Dit heb ik ook gedaan, dat er echter 5 werkdagen verwerkingstijd zijn, staat nergens in de brief.

Ja ik had ook een sms ontvangen dat ik het factuur kon betalen vie de IDeal link. Maar aangezien Mijn Tele2 het alleen op mijn mobiel doet en niet op internet kon ik deze niet betalen via de link en moest ik wachten op de brief.

Nu krijg ik een sms dat ik bij mijn volgende factuur 28 euro extra moet betalen. Ik snap dat jullie aansluitkosten rekenen voor klanten die niet betalen. Maar aangezien ik gewoon betaald heb binnen het termijn dat jullie aangeven vind ik dit een nogal oneerlijk.

Ik wens graag de nieuwe aansluit kosten €28 niet te hoeven betalen.
Aangezien ik op tijd heb betaald.

Ook een klacht indienen over Tele2?