Klacht Tele2: Afgesloten door een fout van tele2

Klachtnummer
# 194544
Gebruiker
ZK
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben afgelopen zaterdag afgesloten. Gebeld naar de klantenservice en bleek dat de abonnementskosten wel zijn geincasseerd maar de toestelkosten hadden ze niet op automatisch incasseren gezet en dat hebben ze na 3 maanden opgemerkt in plaats van eerst contact met mij opnemen hebben ze mij afgesloten, ik heb het gelijk betaald alle 3 de toestelkosten. Ik kan nog steeds niet bellen en aan de klantenservice heb je niks. Nu blijkt ook nog dat ik her aansluitkosten moet betalen door een eigen fout van tele2.

De oplossing

Dat ik zo snel mogelijk wordt aangesloten. De dagen dat ik afgesloten was wil ik een vergoeding voor en betaal geen rooie cent voor de heraansluting

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen