Klacht Tele2: afgesloten door Tele2

Lieve

Sinds oktober 2013 heb ik een mobiel abonnement bij Tele2. Vanaf het begin is er sprake van ellende. Zo worden vanaf het begin mijn rekeningen niet automatisch geïncasseerd terwijl ik daar wel voor gemachtigd had en er ook voldoende saldo op mijn rekening stond. Ook krijg ik geen papieren rekening, herinnering of SMS maar wordt meteen, zonder uitleg, afgesloten. Er volgt een chatsessie, ik wordt weer aangesloten. Maand erna: weer hetzelfde. Nu zie ik ook dat ik op mijntele2 opeens een andere naam gekoppeld is aan mijn account. Chatsessie volgt: excuses, zal niet meer gebeuren, weten niet hoe dit kan... alles zal nu in orde komen, er zal automatisch afgeschreven worden en ik zal ook papieren rekeningen en sms herinnering krijgen. Gebeurt niet. Ik word weer afgesloten. Weer chatsessie, weer: we begrijpen niet hoe het kan enz. enz. Zou gebeld worden, gebeurt niet.
Help!!!

Na drie keer loze beloften en afgesloten worden wil ik nu, zonder voor mij verdere kosten, af van dit abonnement. Ik kan het mij niet veroorloven om iedere keer zomaar afgesloten te worden. En het heeft mij al teveel energie gekost zonder dat het tot een oplossing is gekomen.

Ook een klacht indienen over Tele2?