Klacht Tele2: Afgesloten van mobiele telefonie door tele2

Wilfredje

Al jaren klant bij Tele 2. Altijd betaald. Abonnement omgezet. Toen probleem met betalen. Kon niet afgeschreven worden. Gebeld en handmatig betaald. Later toch afgeschreven en in overleg gestorneerd. Betaling was ontvangen zeiden ze. Maand daarna 16 euro afgeschreven ipv 37. Met Tele2 over gebeld. Wisten niet waarom dat was. Zou wel geregeld worden zei men. De zgn niet betaalde rekening zou 30 dagen on hold gezet worden om afsluiting te voorkomen. Desondanks toch afgesloten na 2 weken. gebeld. men kon het niet oplossen. Moest naar de financiele afdeling. Klacht ingediend omdat ik afgesloten ben voor iets wat gewoon betaald is. Duurt 30 dagen voor reactie komt. . Inmiddels zou het bij Bos incasso liggen. Die kunnen het niet vinden. Klantenservice zegt niks te kunnen doen. Wel betaald en toch afgesloten.
Kunnen jullie iets voor mij betekenen ? De volgende rekening wordt 26 september gewoon afgeschreven zo geeft men aan.

Ik wil weer aangesloten worden omdat de rekening gewoon betaald is.
Ik wil dat de vordering teruggehaald wordt bij Bos incasso (mocht die daar straks toch blijken te liggen) en ik wil niet verantwoordelijk gesteld worden voor de kosten die het incassobureau rekent.

Verder wil ik compensatie voor de tijd die ik kwijt bent aan het bellen, de stress die dit bij mij teweeg brengt (echt slapeloze nachten vanwege oa dat incasso bureau, vreselijk), en de dagen dat ik geen gebruik heb kunnen maken van mijn telefoon.

Ook een klacht indienen over Tele2?