Klacht Tele2: Afgewezen door experian ?tele2

Klachtnummer
# 83307
Gebruiker
tjoepie43
Datum
0 reacties

Details

De klacht

wilde een abonnement afsluiten bij Tele2 , deze werd tot m,n grote verbazing
afgewezen !! Bij nader inzien werd deze foute info verstrekt door Experian !
Dit bedrijf staat vol van de foute informatie die deze doorgeeft aan Tele2 ,
daarom snap ik Tele2 ook niet om klakkeloos dit maar aan te nemen .
Ben zelf jaren zakelijke klant van Tele2 , maar zit er nu wel aan te denken om
de overstap naar een andere provider te nemen door deze kwestie.

De oplossing

Experian dumpen , want dit kost Tele2 klanten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen