Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: Afmelden van: Internet en telefonie abonnement.
Details
De klacht
Hierbij wil ik graag mijn abonnement:(internet en telefonie) opzeggen bij tele2.Ik heb reeds 2 aangetekende briefen gestuurdt naar: Tele2 nederland ,Klantenservice consumenten, postbus:289, postcode:2400 AG in
Alphen aan de rijn.
Vervolgens 1 telefoontje gehad,wat vervolgens niks opleverde.
Tele2 Nederland,laat niks van zich horen.
De oplossing
Ik verwacht van: Tele2 Nederland : dat ik een officiele brief krijg: Waarin: mijn abonnement:(internet en telefonie) wordt beeindigd,en mijn automatische incasso word stil gezet.Mijn huidig telefoon nr behouden.
Mijn tele2 e-mail adres behouden.
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.