Klacht Tele2: Afmelden van: Internet en telefonie abonnement.

Klachtnummer
# 19576
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Hierbij wil ik graag mijn abonnement:(internet en telefonie) opzeggen bij tele2.
Ik heb reeds 2 aangetekende briefen gestuurdt naar: Tele2 nederland ,Klantenservice consumenten, postbus:289, postcode:2400 AG in
Alphen aan de rijn.
Vervolgens 1 telefoontje gehad,wat vervolgens niks opleverde.
Tele2 Nederland,laat niks van zich horen.

De oplossing

Ik verwacht van: Tele2 Nederland : dat ik een officiele brief krijg: Waarin: mijn abonnement:(internet en telefonie) wordt beeindigd,en mijn automatische incasso word stil gezet.
Mijn huidig telefoon nr behouden.
Mijn tele2 e-mail adres behouden.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen