Klacht Tele2: Afpersing door Tele2 van onverchuldigde bedrag

Klachtnummer
# 37728
Gebruiker
j-c
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mijn telefoon werd 6 maanden terug gejat en er werden hierop tig oproepen gepleegd. Het was op pinksteren en de diefstal meldlijn bleek gesloten te zijn. Pas na de tweede dag pinksteren bleek deze en de klantenservice weer open. Nadat ik deze ongemak naar Tele2 had gecommuniceerd met ook een printscreen van de oproepen naar de meldlijn werd mij verteld dat deze kosten tog voor mijn rekening komen.
Frapant genoeg werd mijn nieuwe sim ook geblokkeerd voor zowel binnen komende als uitgaande gesprekken. Maar Tele2 schreef wel elk maand keurig het geld van de abonnement af. Hier maakten zijn geen fouten :).
Ik heb reeds besloten na een lange traject van heen en weer bellen, en energie hierin te investeren om gewoon maar over te stappen naar Hi. Maar blijkt dat ik in Preventiel sta genoteerd. Dit is voor mij niet anders dan afpersing. Het gebruiken van een dwangmiddel om een onverschuldigde bedrag van een ander te innen. Ik zit nu in de proces om Tele2 in rechtse te betrekken.

De oplossing

Heffing registratie in Preventiel in afwachting van rechterlijk vonnis over verschuldigde bedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen