Klacht Tele2: Afsluiten mobiel abonnement door administratieve chaos.

Klachtnummer
# 189322
Gebruiker
H. Peutz
Datum
0 reacties

Details

De klacht

In juni van dit jaar wordt het mobile abonnement met internet van onze zoon van een iPhone 4 omgezet naar een iPhone 6 voor €34,-/maand. Al snel laat TELE2 weten dat hij direct geld moet overmaken i.v.m. een technische storing. Hij doet dit en laat meteen het abonnement overschrijven op zijn naam en rekeningnummer. Vervolgens schrijft TELE2 geld af van de rekening van zijn moeder. Kort daarna laat TELE2 weer weten dat hij geld moet overmaken. Ook dit doet hij om vervolgens op 30 september zonder waarschuwing afgesloten te worden. Vreemd volgens de telefonisch medewerker van TELE2 want volgens het systeem is alles betaald. Opnieuw aansluiten kan echter nog wel even duren laat men weten.
Vergelijk door ons van het factuuroverzicht in Mijn TELE2 en bankafschriften toont: TELE2 int bedragen die niet in het factuuroverzicht te vinden zijn en meldt bedragen als betaald die nooit geïnd zijn!

De oplossing

TELE2 neemt met spoed contact op zodat we de misverstanden bij TELE2 op kunnen lossen en mijn zoon wordt onverwijld, zonder verder kosten, weer aangesloten en wordt gecompenseerd voor de gemiste service.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen