Klacht Tele2: Afsluiting zonder berichtgeving

Klachtnummer
# 182054
Gebruiker
Faizal
Datum
0 reacties

Details

De klacht

We zijn afgesloten zonder berichtgeving heb je alsnog betaald dan duurt het nog 5werkdagen dat je gebruik kan maken van hun diensten en ondeskundig personeel aan telefoon ik heb apparaat die met internet in verbinding staat in ziekenhuis waar ze mijn gezondheid in de gaten kunnen houden heb hun dat uitgelegd wordt gezegd dat het niet hun probleem is daar kunnen ze mij niet bij helpen moet de procedures afwachten personeel zonder inlevingsvermogen vraag om doorverbonden te worden zodat ik verder geholpen kan worden wordt er in je oor opgehangen ik vind dit niet kunnen zijn sturen geen herinnering om te betalen en als voor je rechten opkomt kunnen ze je niet verder helpen.

De oplossing

Dat ook als je betaalt heb dat ze je dan gelijk moeten kunnen verbinden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties