Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: Afsluiting zonder berichtgeving
Details
Klacht
We zijn afgesloten zonder berichtgeving heb je alsnog betaald dan duurt het nog 5werkdagen dat je gebruik kan maken van hun diensten en ondeskundig personeel aan telefoon ik heb apparaat die met internet in verbinding staat in ziekenhuis waar ze mijn gezondheid in de gaten kunnen houden heb hun dat uitgelegd wordt gezegd dat het niet hun probleem is daar kunnen ze mij niet bij helpen moet de procedures afwachten personeel zonder inlevingsvermogen vraag om doorverbonden te worden zodat ik verder geholpen kan worden wordt er in je oor opgehangen ik vind dit niet kunnen zijn sturen geen herinnering om te betalen en als voor je rechten opkomt kunnen ze je niet verder helpen.Gewenste oplossing
Dat ook als je betaalt heb dat ze je dan gelijk moeten kunnen verbindenBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.