Klacht Tele2: afspraak vergoeding wordt niet nagekomen

biancaveerman

Vanaf juni aan het bellen met tele2 omtrent klachten inzien eigen verbruik. Vanaf 27 juli hierbij de klacht dat er hierdoor onverwachte kosten zijn gemaakt. En vele telefoontjes met steeds weer een andere klantenservice medewerker hebben uiteindelijk op 17 aug geleidt tot een tegemoetkoming in die kosten. Hierna weer 3x gebeld want tiezegging gedaan maar nog niets ontvangen, wordt continu in de maling genomen en personeel jrijgt steeds van hun meerdere p dacht om mij gerust te stellen. Afgelopen dinsdag kreeg de medewerker opdracht mij te melden dat de financiele afdeling de meldingen van hun steeds afwees omdat het bedrag klaar stond om uitbetaald te worden en dat ze dus eens moesten ophouden met het aanmelden van die klacht. Ik heb hun direkt gezegd dat dit onzin is want dan had ik het 17 sept al moeten hebben ontvangen. Medewerker gelooft er nog steeds in en beloofde dus dat het echt over 2 dagen binnen zou zijn. Vandaag de 3e dag dus weer niets binnen.

Kunt u mij aub helpen?

Dat ik de beloofde vergoeding ontvang van €149,=

Ook een klacht indienen over Tele2?