Klacht Tele2: Afwijizng van abbonement

Harmke

Enige tijd geleden heb ik een Samsung Galaxy s4 aangevraagd bij studentmobiel.nl
Het was een aanbieding van 100sms’jes/ belminuten en 1 GB internet voor 22,- per maand.
Toestelprijs 91,- en bij de actie kreeg je dan 100,- retour. Omdat het toestel via de post op 2 mei aan zou komen op het huisadres heb ik gevraagd of ik het toestel op kon halen op donderdagmiddag 1 mei i.v.m dat ik een lang weekend op vakantie ging. Dit was mogelijk.
Met de Valys heb ik gereisd naar Leidschendam daar is staat de studentmobiel zaak gevestigd om mijn mobiel op te halen. Nadat ik 91,- gepind had, uitleg kreeg over het gebruik van het toestel en het 100,- retour krijgen moesten mijn gegevens goedgekeurd worden door Tele2. Na 5 pogingen van verzenden ben ik helaas afgewezen, kreeg ik de mobiel niet mee en de reden was dat ik te maken heb met schuldsaneringen en faillissement.
Ik ben me hier niet van bewust. De reis van 1,5 met de Valys van Woerden naar Leidschendam is dus voor niks geweest.

Dat ik toch de mobiel kan ontvangen zonder dat er belemmeringen zijn. Daarnaast heb ik een visuele beperking en heeft de mobiel goed toegankelijkheid voor mensen die slechtziend zijn.
Ik ben me niet van bewust dat ik in aanmerking ben gekomen van faillisement of schuldsanering.
De actie van deze GSM verloopt op 15 mei. De reden van deze late klacht is omdat ik moest wachten op reactie van Experian die kan achterhalen wat de reden van afwijzing is. Nadat ik hiervan een brief ontving met de (ongeldige) redenen heb ik contact opgenomen met jullie.

Ook een klacht indienen over Tele2?