Klacht Tele2: Afwijzing aanvraag

Romana2456

Dus ik had een iPhone 5s maar wou graag overstappen naar een iPhone 6s. Helaas werd mijn aanvraag afgewezen door Tele2 omdat ik 3 jaar geleden een abonnement had, die ik vervolgens 3 jaar geleden heb afbetaald!! Ik ben destijds mijn baan verloren dat was de reden dat het helaas zo is gelopen. Situatie aan Tele2 voorgelegd vertellen ze mij dat ze hier niks aan kunnen doen, terwijl andere mensen wel voorkeursbehandeling krijgen. Ik dacht we in Nederland gelijke behandeling kregen ivm de grondwet, nou nee dus! Nou oké verder geen probleem van gemaakt. Ik ging het toch nog even bij t-mobile aanvragen maar daar kreeg ik alleen een SImonly goedgekeurd. Inmiddels heb ik een vaste baan dus een gloednieuwe iPhone 6s kopen was voor mij geen probleem. Ik dacht even Simonly aanvragen bij Tele2 komt er wel doorheen, nee hoor! Ik ben notabene nog een exklant van Tele2!! Ik had anders verwacht van hun! Ik ga terug naar t-mobile en neem NOOIT meer een abbo via Tele2 ! Kutprovider!!

Tele-2 uit de lucht!!

Ook een klacht indienen over Tele2?