Klacht Tele2: Afwijzing aanvraag

Klachtnummer
# 160757
Gebruiker
Romana2456
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Dus ik had een iPhone 5s maar wou graag overstappen naar een iPhone 6s. Helaas werd mijn aanvraag afgewezen door Tele2 omdat ik 3 jaar geleden een abonnement had, die ik vervolgens 3 jaar geleden heb afbetaald!! Ik ben destijds mijn baan verloren dat was de reden dat het helaas zo is gelopen. Situatie aan Tele2 voorgelegd vertellen ze mij dat ze hier niks aan kunnen doen, terwijl andere mensen wel voorkeursbehandeling krijgen. Ik dacht we in Nederland gelijke behandeling kregen ivm de grondwet, nou nee dus! Nou oké verder geen probleem van gemaakt. Ik ging het toch nog even bij t-mobile aanvragen maar daar kreeg ik alleen een SImonly goedgekeurd. Inmiddels heb ik een vaste baan dus een gloednieuwe iPhone 6s kopen was voor mij geen probleem. Ik dacht even Simonly aanvragen bij Tele2 komt er wel doorheen, nee hoor! Ik ben notabene nog een exklant van Tele2!! Ik had anders verwacht van hun! Ik ga terug naar t-mobile en neem NOOIT meer een abbo via Tele2 ! Kutprovider!!

De oplossing

Tele-2 uit de lucht!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen