Klacht Tele2: al 2 weken geen internet,telefoon.en televisie

Klachtnummer
# 189441
Gebruiker
Manuel
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Na dat ik heb gemerkt dat ik geen internet verbinding heb, heb ik TELE2 gebeld en gemeld dat mijn verbinding defect is, en het antwoordt is dat ze meteen zullen na kijken, en na ge touw trekken met KPN wiens fout dat is heeft TELE2 eindelijk toegegeven dat de fout bij hun lag, maar nu 2 weken verder heb ik nog niks en alleen maar belofte dat ze goed zullen maken, en mij terug bellen, maar ik wordt ook niet gebeld. ik ben nu een zat en dat ze ook liegen dat ze een nieuwe modem bij mij hebben neergezet, en ze hebben alleen maar een DSL kabel vervangen.

De oplossing

zo snel mogelijk een goede verbinding en een geen abonnement kosten voor de tijd dat ik geen verbinding heb

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?