Klacht Tele2: al 30 dagen onbereikbaar door fout Tele2!

Klachtnummer
# 139426
Gebruiker
E. Pinar-Aykan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik ben overgestapt naar tele2 op 9 september 2015 via hun website. Zij zouden 20 november mijn nummer overnemen van mijn vorige provider naar tele2. Deze hebben zij al gedaan voordat ik simkaart heb ontvangen. Sim kaart heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen waardoor ik nu al 30 dagen niet bereikbaar ben! Al duizend keer contact opgenomen met tele2 elke keer wordt er aangegeven dat zij met de klacht bezig zijn. Zij komen ook niet met alternatieve oplossing zoals een tijdelijke nummer aanbieden totdat hun probleem opgelost is! Anno 2015 ben ik gewoon niet bereikbaar door hun fout. Dat vind ik echt niet kunnen.

De oplossing

Ik wil dat tele2 mijn probleem z.s.m. oplost. Als het op korte termijn niet mogelijk is, dan wil ik dat zij met alternatieve oplossing moeten komen. Dat hebben zij ook vermeld bij de e-mailwisseling dat zij zullen kijken naar alternatieve oplossing. Tot op heden ook daarvan niets gehoord!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen