Klacht Tele2: Al 5 dagen geen Internet en vaste Telefonie van Tele2

Rene

Al 5 dagen geen Internet en Vaste telefonie in omgeving Poortugaal, een algemene storing. Elke dag klantenservice gebeld, maar die heeft geen enkel idee wat er aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren. Ik vraag me ook af wanneer het op de algemene storingen website van Tele 2 komt te staan, 5 dagen is het waarschijnlijk nog te kort voor. Wel excuses gekregen, maar ja daar kan ik niet mee thuiswerken.

Graag zo snel mogelijk weer zorgen dat ik Internet en vaste Telefonie heb. En laat de technische dienst beter communiceren met de klantenservice, zodat de klant ook geïnformeerd wordt over het probleem en weet waar die aan toe is. En plaats deze storing ook op de storingen website (of is dat slechte reclame?). En graag de kosten vergoeden die ik extra heb moeten maken. Bijvoorbeeld, extra mb's besteld voor mijn mobiele telefoon, telefoonkosten enz.

Ook een klacht indienen over Tele2?