Klacht Tele2: Al 5 dagen geen Internet en vaste Telefonie van Tele2

Klachtnummer
# 72364
Gebruiker
Rene
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Al 5 dagen geen Internet en Vaste telefonie in omgeving Poortugaal, een algemene storing. Elke dag klantenservice gebeld, maar die heeft geen enkel idee wat er aan de hand is en hoe lang het nog gaat duren. Ik vraag me ook af wanneer het op de algemene storingen website van Tele 2 komt te staan, 5 dagen is het waarschijnlijk nog te kort voor. Wel excuses gekregen, maar ja daar kan ik niet mee thuiswerken.

De oplossing

Graag zo snel mogelijk weer zorgen dat ik Internet en vaste Telefonie heb. En laat de technische dienst beter communiceren met de klantenservice, zodat de klant ook geïnformeerd wordt over het probleem en weet waar die aan toe is. En plaats deze storing ook op de storingen website (of is dat slechte reclame?). En graag de kosten vergoeden die ik extra heb moeten maken. Bijvoorbeeld, extra mb's besteld voor mijn mobiele telefoon, telefoonkosten enz.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen