Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Tele2: Al anderhalve week geen tv en vaste telefoon!
Details
Klacht
Sinds anderhalve week ben ik klant bij Tele2. Sindsdien heb ik nog geen tv en vaste telefonie mogen ontvangen. Alleen de internet verbinding werkt van mijn alles in 1 pakket. Er zijn pas vandaag, na anderhalve week wachten twee monteurs langsgeweest. Het probleem is echter niet verholpen niemand kan mij vertellen wat het probleem überhaupt is. Van de klantenservice krijg ik nu opnieuw te horen dat het nog eens vijf werkdagen kan duren voordat het hoofdkantoor mijn storing in behandeling neemt. Ik heb nog nooit zo'n slechte en lakse service meegemaakt. Of en wat voor compensatie hiertegenover komt te staan, wil ook niemand mij vertellen. Intussen blijf ik dus zonder tv en telefonie zitten.Gewenste oplossing
Ik wil zo spoedig mogelijk tv en telefonie ontvangen en ik wil een redelijke compensatie ontvangen voor deze slechte serviceBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.