Klacht Tele2: Al bijna twee maanden geen internet

BonesToPeaches

28/02: heb mijn contract met Tele2 opgezegd. Ik ben verhuisd naar een ander adres dus wilde ik een nieuwe aanbieder. Ik betaalde 5 euro per maand meer dan wat ze op dit moment aanbieden voor dezelfde snelheid omdat ik 1.5j geleden het contract heb afgesloten. Ik zou teruggebeld worden.
03/03: Ik wordt gebeld door een salesmedewerker. Hij vind het jammer dat ik het wil opzeggen maar wil mij ondanks dat nog een aanbieding doen: 1e maand gratis, 2e en 3e maand 15 en dan 22 euro p/maand. Oplevering: 27/03. Ik zeg dat dit me te laat is. Hij zegt dan: we kunnen leveren op 13/03! Hier ga ik mee akkoord.
13/03: Ik bel om te vragen waarom ik nog geen internet hebt. Schijnbaar had de salesmedewerker de data nooit doorgezet dus moest alles opnieuw worden ingegeven. Opleverdatum: 27/03.
27/03: ik bel weer. nog niets. moet wachten tot na 18u -> ik bel, weer wachten tot 28/03: ik bel, wachten tot 30/03. toen moest ik weer wachten tot 9/04! Daarna wachten tot 19/04! etc. Nu zijn we op 27/04.

Per direct een internetverbinding. ze hebben bijna twee maanden de tijd gehad om alles in orde te maken.

Vergoeding van de verhuiskosten en van de twee maanden dat ik betaald heb zonder dat ik internet had. (27 euro toen nog per maand)

Daarnaast heb ik 95 euro aan telefoonkosten met het bellen van de klantenservice, het wachten aan de telefoon en het willekeurig verbreken van de telefoon waardoor ik opnieuw moest bellen.

Ook een klacht indienen over Tele2?