Klacht Tele2: Al meer dan een maand niet bereikbaar door systeemfout

Klachtnummer
# 184263
Gebruiker
Theuntje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Eind juli ging mijn telefoon stuk, waardoor ik een nieuwe telefoon moest kopen. In de nieuwe telefoon was een kleinere simkaart nodig. Ik had dit direct besteld bij Tele2 en het zou binnen een week geleverd worden. Omdat ik toch bereikbaar wilde ik de simkaart laten verkleinen. (aangezien ik deze simkaart toch nergens meer in kon gebruiken op dat moment). Helaas knipte de winkelmedewerker deels in het koper waardoor hij niet werkt.
Nadat een week verstreken was heb ik opgebeld voor de status van mijn bestelling. Er bleek iets te zijn misgegaan in het systeem waardoor het maanden kon gaan duren voor ik weer bereik zou hebben. De simkaart heb ik een anderhalve week later ontvangen. Echter kon deze niet geactiveerd worden. Ik heb hiervoor al een aantal keren naar de klantenservice opgebeld en ze schuiven het steeds verder op. Blijkbaar is in het systeem iets fout gegaan waardoor zij het simkaartje niet kunnen activeren. Ik zit hierdoor dus al bijna 2 maanden zonder bereik.

De oplossing

Zorgen dat de simkaart geactiveerd wordt. Ook een vergoeding voor de periode dat ik nu totaal geen gebruik van mijn abonnement heb gemaakt.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen