Klacht Tele2: alles betaald en toch afgesloten

A.Reuvers

OP 25 juli word er de helft van mijn rek.geincasserd op 10 aug krijg ik een brief dat ik de rest moet betalen dit heb ik gedaan terwijl ik een medewerkster aan de tel. had gedaan.Probleem is opgelost zei ze nog.Op 3 sept. word ik afgesloten klantenservice weet van niets we sturen dit door naar finaciele afd.Dit gaat wel 10 werkdagen duren.Vervolgens kreeg ik ook nog ff te horen als u weer kan bellen ik een rekening erbij krijg van 28 euro, dit omdat ik opnieuw aangesloten moet worden.Ik heb mijn telefoon voor medische reden, krijg je als antw. u kunt gewoon 112 bellen,maar deze zitten niet voor behandelsplannen met dokters te wachten.In Tele2 der eigen voorwaarden staat als je gewoon betaald hebt dan word je niet afgesloten en je krijg geen kosten.Door een fout van Tele2 zit ik nu zonder mobiel,kan toch niet blijven lenen,of een prepay kaartje aanschaffen dat is dubbel geld.Klachtenformulier al gestuurd maar krijg van niemand wat te horen,hopeloos word je ervan.

Zo wie zo geld terug over de periode dat ik niet kan bellen, desnoods van mijn contract af zonder boete betaling, ieder geval zo spoedig mogelijk.

Ook een klacht indienen over Tele2?