Klacht Tele2: Als prepaid klant krijg ik geen nieuwe passende simkaart voor mijn nieuwe mobiele telefoon

Klachtnummer
# 356752
Gebruiker
P.v.d.E.
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb een nieuwe mobiele telefoon gekocht maar hier past mijn huidige simkaart niet in. Omdat ik prepaid klant ben krijg ik geen nieuwe simkaart van Tele2 terwijl klanten met een mobiel abonnement wel een nieuwe simkaart kunnen aanvragen

Gewenste oplossing

Ik wil een pasende simkaart hebben

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen