Klacht Tele2: App Inspector ONGEWENST . HELP: ik wil er af en wil niet langer betalen!!!!!

Klachtnummer
# 58325
Gebruiker
E.G.N.M. VERBERG
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Sinds 28-1-2014 wordt er 5€ p.wk voor App Inspector afgeschreven.
Ik weet niet hoe ik aan deze app kom en al helemaal niet hoe ik ervan af kom!!!!
Blokkeren dmv www.payinfo.nl (diverse keren tevergeefs gedaan) en mbv Tele2 tot op heden NIET gelukt!! -> ook zij krijgen het na 3 keer uitgebreid bellen (nog) niet geblokkeerd. Ik ben overigens klantvriendelijk te woord gestaan, maar ik heb geen positief resultaat!
HELP wat moet ik doen??

De oplossing

Ik wil blokkade voor ongewenste sms dienst(en) en vergoeding factuurbedragen

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen