Klacht Tele2: beloofde snelheid niet nagekomen, beloofde afwikkeling niet nagekomen

MN

Vrijdag 14 februari j.l. telefonisch contact gehad met tele2. Aanleiding hiervoor was dat de beloofde snelheid ruimschoots niet behaald wordt. Verder aangegeven dat ik hier eerder voor gebeld heb, en mij als antwoord gegeven werd in een eerder gesprek, dat wij te ver van de centrale wonen. Ik vroeg daarom een alternatief. Het enige alternatief was over te stappen naar het vorige abonnement. Dit was volgens mij echter geen passend alternatief. We zijn per slot van rekening overgestapt naar een nieuw abonnement om onze snelheid te verbeteren. De telefoon marketing had dit ons ook aangeboden. De tele2 helpdesk medewerker beloofde daarom dat afdeling afmelden ons in de komende 3 werkdagen zou bellen voor een passende oplossing. Echter, geen enkel telefoonbericht ontvangen op zowel huisnummer als mobiel nummer. Na 5 werkdagen zelf contact opgenomen met tele 2. Het enige wat de helpdesk medewerker kwijt kon; het is in behandeling, we nemen contact met uw op.
Radar, een koude douche graag !

Contract opzegging zonder afkoopsom boetes e.d. Immer, zij hebben mij onjuist geïnformeerd over hun aangeboden produkt.

Ook een klacht indienen over Tele2?