Klacht Tele2: Ben zeer teleurgesteld over Tele2. Het bedrijf zegt wat het NIET doet en doet NIET wat het zegt!

Klachtnummer
# 328189
Gebruiker
F. Deeleman
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 7 september heb ik voor mijn dochter telefonisch een abonnement + refurbished iPhone 6 besteld. Omdat het toestel op voorraad zou zijn werd afgesproken/toegezegd dat ik een betaallinkje zou ontvangen en dat nadat ik had betaald het toestel + abonnement de volgende dag al kunnen worden geleverd. Kort na de bestelling/betaling kreeg ik een mail met de boodschap dat de telefoon niet leverbaar was maar snel zou komen. Twee weken later werd een bezorgafspraak gemaakt maar op de ochtend van levering werd mijn voicemail ingesproken dat het toestel door een fout in het systeem alsnog niet zou worden geleverd. Omdat ik niets hoorde maar weer contact met de helpdesk, excuus, er was wat fout gegaan en helaas, het toestel was niet meer leverbaar maar een alternatief was er wel, een iPhone 7. Wel € 130 duurder maar goed, gaat om mijn dochter dus maar gedaan want dat toestel was op voorraad en leverbaar. Weer linkje om te betalen gekregen, betaald en kort daarna een mail dat het iets langer zou duren. Twee weken later opnieuw contact, zou worden geëscaleerd naar hoofdkantoor en plechtige belofte dat het de week daarna dan wel zou komen. Nu inmiddels weer een week verder, wel weer een mail gekregen dat het weer langer gaat duren.

Inmiddels nu bijna twee maanden bezig, vele toezeggingen maar geen telefoon. Wat gaat tele2 doen?

Gewenste oplossing

Tele2 moet nu zsm doen wat is afgesproken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen