Klacht Tele2: bereikbaarheid

Klachtnummer
# 155637
Gebruiker
Jan
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Er is bij Tele 2 bekend dat er dekkingsproblemen zijn in het ons gebied en eromheen, ik heb een abonnement maar vaak niet te bereiken of uitval, klacht meerdere malen aangegeven maar de enige oplossing die tele 2 aandraagt om het af te kopen a'€ 250,- als mijn abonnement stop gezet kan worden dan kostenloos ik betaal nl al genoeg terwijl ik niet het gene krijg waarvoor ik betaal.

De oplossing

Graag mijn abonnement kosteloos beëindigen zodat ik naar een provider kan gaan zoeken die wel waar voor zijn geld geeft. uiteraard gaat mijn telefoon weer terug naar Tele 2 zit ook nl bij het abonnement in. ik ben hier al lang mee bezig ben altijd correct gebleven maar heb nog geen enkel resultaat geboekt het enige wat er steeds gebeurd is dat je wordt door verbonden etc etc.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Tele2 hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Tele2?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen