Klacht Tele2: betaalde rekeningen gezien als niet betaald

C. Kooijk franco

1 jaar geleden had ik een achterstand van 3 facturen ik was toen afgesloten ik heb deze toen betaald en normaal gesproken zou ik dan meteen weer worden aangesloten dit was niet het geval
ik heb 4x betalingsbewijzen moeten opsturen en nog werd mij gezegd dat ik gewoon moest betalen ondertussen kreeg ik een brief binnen van bos incasso dat ik die moest betalen
ik heb toen uitgelegd hoe de situatie in elkaar zat en bos incasso heeft mij verzocht de betalingsbewijzen op te sturen dit heb ik toen gedaan

ondertussen was ik naar de winkel gegaan en heb ik het verhaal uitgelegd en de facturen laten zien dat ik ze gewoon heb betaald
de manager ans vond dit ook belachelijk voor woorden en heeft iets kunnen regelen

nu tot op de dag van vandaag kan ik dus mijn abonnement verlengen maar bij tele 2 staat nog steeds aangegeven dat ik niet heb betaald ik ben toen weer naar de winkel gegaan en heb uitgelegd de situatie hoe die in elkaar zit
toen werd mij gezegd dat het bij bos incasso lag nou heb ik 3 dagen aan een stuk hun aan de lijn gehad en hun hebben terug gekoppeld naar tele 2 en wat blijkt nou dat er van enkele maanden facturen open staan en wat totaal een bedrag geeft van 500 euro ik stond versteld en was kwaad om en vroeg om een overzicht op het overzicht staat dat de toestelkosten niet betaald zijn van een paar maanden lang plus de rekeningen die nog open stonden die ik wel gewoon heb betaald

ik vind dit te gek voor woorden ze schrijven wel elke dag mijn normale kosten van mijn rekening af en toch gaan ze nou zeggen dat de toestelkosten niet betaald zijn ?
ondertussen heb ik een incasso bureau die mij achterna zit net 500 euro terwijl ik mijn rekeningen gewoon betaal hoe vaak moet ik nog bankafschriften sturen facturen en overboekingen laten zien ?

ik wil graag verlengen omdat verder wij nooit problemen hebben gehad met tele 2 en ik vind het wel zo netjes als hier een compensatie voor over staat voor mijn volgende abbonement

Ook een klacht indienen over Tele2?